,,Matematika ir sportas“
,,Matematika ir sportas“. Ar galima suderinti iš pažiūros visiškai skirtingus dalykus? Suderinti linksmai ir nuotaikingai? Pasirodo, ne tik galima, bet ir būtina. Juk kartais, siekiant didesnio sportinio rezultato, reikalingas ne vien fizinis pajėgumas, bet ir žaibiška situacijos analizė, sprendimas ir kt. O kaip matematikos pamokose reikalinga kūno pagalba! Ne tik smegenų, bet ir raumenų įtampa, adrenalinas – šit, kur tas teisingas atsakymas, tuoj aš jį pagausiu.
Renginio metu mokytojai siekė integruoti matematikos žinias į fizinio ugdymo procesą, lavinti judėjimo ir protinius gebėjimus. Buvo skatinamas mokinių bendravimas ir bendradarbiavimas, puoselėjami savitarpio pagarbos, pagalbos, teisingumo, garbingumo, atsakingumo jausmai, lavinamas loginis mąstymas, erdvės pajutimas. Linksmosios estafetės su matematinėmis užduotimis ,,Matematika ir sportas“ sužavėjo mokinius.
Renginys pavyko, džiaugėsi ir mokytojai, ir mokiniai. Šis renginys parodė, kad mokymosi dalykai gali būti įdomūs juos integruojant, nes tuomet didėja mokinių mokymosi motyvacija, paįvairinamas ugdymo procesas, mokiniai skatinami mąstyti, atrandami įvairūs ryšiai tarp įvairių faktų, formuojamas mokinių elgesys ir įpročiai.