Integruota pamoka gamtoje

smacap_BrightBirželio 14 dieną, 7-8, I g – III g  klasių mokiniai turėjo integruotą užsienio (anglų) kalbos ir matematikos pamoką kitoje aplinkoje. Plaukiant baidare Gaujos upe mokiniai atliko upės ir baidarės greičio skaičiavimus, integruojant užsienio (anglų) kalbą pakartojo vandens sporto šakų pavadinimus. Integruotos pamokos maršrutas prasidėjo nuo Gaujos mokomojo tako, po 1,5 valandos plaukimo, trumpam sustojome stovyklavietėje prie Pagaujėnų tilto, kur mokiniai įvardijo  kokias žino vandens sporto šakas anglų kalba (minčių lietus), susipažino su matavimo vienetų pavadinimais anglų kalba, vėliau mokiniai pasidalijo į grupes, atliko greičio skaičiavimus, kiekviena grupė pristatė gautus rezultatus anglų kalba. Kelionės tikslas dar nebuvo pasiektas, surinkę savo daiktus, mokymo priemones, mokiniai tęsė savo kelionę baidarėmis dar apie  2 valandas link Girdžiūnų kaimo, kur ir pasibaigė kelionės maršrutas.

Šios integruotos pamokos  laikas buvo  skiriamas ne tik greičio skaičiavimams atlikti, matematikos, užsienio (anglų) kalbos žinių tobulinimui, bet ir  unikalios gamtos stebėjimui. Pastebėjome, kad miškingose vietovėse mūsų  žavią upę  supa kontrastinga augalija ir besikeičiantys slėniai.  Nors vanduo nuo daugybės aplinkinių „šaltinių“ yra truputį šaltokas, tačiau šią karštą vasaros dieną toks vanduo maloniai mus gaivino.

 

Anglų kalbos mokytoja Ana Bandalevič


Vasaros stovykla ,,Gyvenu ir nuolat noriu gyventi ir dirbti Lietuvoje”

Komentarai įrašui Vasaros stovykla ,,Gyvenu ir nuolat noriu gyventi ir dirbti Lietuvoje” yra išjungti

20190610_115041Vasara – tai puikus metų laikas. Mokiniams jau nereikia mokytis. Šviečia saulė, čiulba paukščiai, daug  margų gėlių. Žmogus iš karto darosi linksmesnis , turi daugiau energijos ir nori ilsėtis.

Mūsų, Dieveniškių A. Mickevičiaus gimnazijos, pradinių klasių moksleiviams buvo suteikta vasarinė dovana. Birželio 10 – 14 d. vyko projektas ,,Gyvenu ir noriu nuolat gyventi ir dirbti Lietuvoje”. Projekto metu norėjome pabrėžti Lietuvos krašto išskirtinumą tarp kitų Europos šalių, pagilinti supratimą apie žmonių gyvenimą dabartyje ir išsiugdyti pagarbų požiūrį į dirbantį žmogų.

Vasaros poilsio stovyklos programa buvo labai įdomi.  Kiekvieną dieną galėjome kažkur  nuvykti, kažką  naujo pažinti .

Pirmadienį aplankėme Trakus ,img_5670 sužinojome kibinų atsiradimo istoriją, darėme ir kepėme kibinus, po to valgėme ir net galėjome parvežti lauktuvių, kurių  patys pagaminome. Apžiūrėjome Trakų pilį ir  dar laukė įdomi ekskursija20190610_115626 laivu po Galves ežeru. Sugrįžome  laimingi ir pilni įspūdžių.

Kitą dieną buvome svečiuose  pas vietinį ūkininką ir  susipažinome  su ekologiško ūkio ypatumais. Turėjome galimybę  pašerti avis, išbandyti save  prie traktoriaus vairo.

Labai patiko ekskursija į ,,Levandų uostą”, kur buvome  labai gražiai priimti ir pavaišinti gaivinančiu levandos gėrimu.

20190614_094625Turėjome įdomų edukacinį užsiėmimą su girininku R. Bruzgiu. Vaikams buvo labai įdomu sužinoti, kaip skaičiuoti medžių amžių, kuo gyvatė skiriasi nuo žalčio. Po to skaniai  suvalgėme gamtoje iškeptas  dešreles.

Darėme plakatus apie pažintas profesijas, img_20190613_100115kūrėme eilėraščius.

Vasaros stovyklos pabaigoje gavome padėkos raštus už aktyvų dalyvavimą.

Vasaros stovyklos penkios dienos prabėgo labai greitai ir paliko nepamirštamų įspūdžių mažų vaikų širdelėse.

Marija Stasiūnienė pradinių klasių mokytoja